HOME


 
 
 
 
 

 

   
       ManageIT
 
 

 
 

MANAGEIT je sustav naprednog održavanja i kontinuiranog praćenja rada IT mreža na daljinu.

  Iako je sustav prilagođen za srednje i velike sustave, moguće ga je primijeniti i u praćenju rada i malih sustava, već od nekoliko računala.
  Specijalno razvijen software, instaliran na korisnikova računala, omogućava 24 satno praćenje rada sustava, preventivno otklanjanje na daljinu potencijalnih problema u radu te automatizirano rješavanje jednostavnijih problema (npr. upravljanje antivirusnom zaštitom i upravljanje zakrpama, konfiguriranje backup-a, instalacija novih uređaja ... )
 
  Uz  MANAGEIT osjećajte se sigurno i zaštićeno!
 
 

Postupak prije instalacije MANAGEIT softverske platforme

  Stručni tim obavlja uvid u stanje sustava kod korisnika:
    -

uočava potencijalne rizike i poduzima postupke rješavanja

     

uočenih problema

    -

savjetuje korisnika o radnjama koje je neophodno izvršiti

     

radi podizanja kvalitete i modernizacije opreme

    -

daje prijedlog optimizacije sustava (legalni software,

      provjera kvalitete mrežnog sustava, interneta,
     

informatičke opreme…)

 
 

MANAGEIT SOFTVERSKA PLATFORMA pruže sljedeće usluge:

 
 

 

AUTOMATION MANAGER

   
    Softverska platforma koju smo razvili daje mogućnost automatskog rješavanja problema niže razine:
  - otkrivanje i instalacija novih uređaja
  -

instaliranje alata

  - upravljanje zakrpama
  - postavljanje, konfiguriranje i instaliranje antivirusnog programa
  - konfiguriranje backup-a…
    te na taj način povećava učinkovitost našeg stručnog tima u rješavanje složenijih problema s bilo kojeg mjesta putem potpuno šifriranih podatkovnih kanala
 
   

PATCH MANAGER

   
  - drži softver ažuriranim na najnoviju verziju
  - automatizira nadogradnju softvera i aplikacija (up to date)
      
 
   

BACKUP

   
 
-

pomoć za zaštitu podataka korisnika pomoću sofisticirane sigurnosne kopije i brz oporavak    sustava

 
-

pohrana podataka i enkripcija u sigurnom  podatkovnom centru i lokalno kod korisnika s   najvišim stupnjem zaštite podataka

 
 

 

SECURITY MANAGER

   
  - pruža potpunu zaštitu i sigurnost sustava
   

Web zaštita - blokira zlonamjerne web-lokacije, kontrolira upotrebu propusnosti, smanjuje probleme produktivnosti i štiti od internetskih napada

   

Antivirusni program - svakodnevno analizira stotine tisuća mogućih prijetnji, automatski konfigurira raspored skeniranja i štiti sustav od potencijalnih prijetnji

 
   

MONITORING

   
  -

uz optimalne performanse osigurava rad svih uređaja (radnih stanica, poslužitelja, pametnih telefona, tableta, notebooka, virtualnih strojeva, pisača i ostalih uređaja internetske tehnologije…)

  - pomaže u ranom identificiranju potencijalnih IT problema
  - minimizira vrijeme zastoja te olakšava upravljanje složenim okruženjima
  -

dovršava hardverske konfiguracije i ažuriranje softvera

  - prati rad svih IT resursa (stolna računala, prijenosna računala, usmjerivači, modemi itd.)
  - reagira prije nego dođe do mogućih ozbiljnih problema u poslovanju
 
   

TICKETING - napredni sustav prijave kvara

   
  - prijava kvara – obrazac za prijavu kvara
  - odmah vidljivi status – tehničar gotovo istovremeno dobiva obavijest o prijavi kvara
  - praćenje promjena na statusu
  - obavijest o rješavanju problema 
  - izvještaji o izvršenim radovima i stanju sustava
 
     
     

 

 


Artakom d.o.o. Zagreb, Siječanjska 6; tel: **385 (0)1 3883-122, fax: **385 (0)1 3885-242, e-mail: